Tytuł pozycji:
Budowanie wizerunku marki w oparciu o oddziaływanie na zmysły konsumenta.
The aim of this thesis is to show the process of building a brand image by using sensory marketing techniques. For this purpose, a thorough review of professional literature of the brand, brand image and sensory marketing was made, the effects of which are presented in the first three chapters. The next chapter includes a case study based on analysis of selected Cracow brands; its methodology and results. The summary of the chapter contains recommendations for usage of sensory marketing techniques in the process of building brand image in the public sector.
Celem niniejszej pracy dyplomowej było ukazanie procesu budowania wizerunku marki poprzez wykorzystanie technik marketingu sensorycznego. W tym celu, dokonano gruntownego przeglądu literatury naukowej z zakresu tematyki marki, jej tożsamości i wizerunku oraz strategii oddziaływania na zmysły. W pierwszych trzech rozdziałach przedstawiono wybrane teoretyczne ujęcia powyższych kategorii. Kolejny rozdział opisuje metodologię i wyniki przeprowadzonego studium przypadku, opierającego się na analizie wybranych krakowskich marek. Zwieńczeniem rozdziału są rekomendacje dotyczące możliwego zastosowania technik sensorycznych w procesie kreowania wizerunku marki w sektorze publicznym.