Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

BRAND CITY MANAGEMENT ORGANIZATION BY FESTIVALS

Tytuł:
BRAND CITY MANAGEMENT ORGANIZATION BY FESTIVALS
Zarządzanie marką miasta poprzez organizację festiwali
Autorzy:
Nawrocki, Szymon
Słowa kluczowe:
BRANDING MARKA FESTIWALE ZARZĄDZANIE MARKĄ
BRAND MANAGMENT FESTIVALS PUBLIC SECTOR
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest zbadanie czy elementy zarządzania marką stosowane są przez organizacje samorządów lokalnych, jak również zobrazowane jak ważne dla kształtowania i umacniania wizerunku marki miejskiej jest organizacja imprez cyklicznych oraz. Autor chciałby zaprezentować, że zagadnienie zarządzania marką przez narzędzie jakim są wydarzenia kulturalne, mogą doprowadzić skuteczniej do osiągnięcia celów stawianych przez samorządy lokalne. W pierwszych dwóch rozdziałach zostały przedstawione zagadnienia związane z marką oraz jej zarządzaniem, natomiast rozdział trzeci oraz czwarty poświęcone zostały części empirycznej. Przeprowadzono w nich analizę zarządzania Marką Miasta Krakowa, za którą odpowiada Urząd Miasta Krakowa, oraz Marką Miasta Katowic w ujęciu kulturalnym, za którą odpowiada Urząd Miasta Katowice oraz instytucje kulturalne mu podlegające. Informacje wykorzystane w pracy uzyskane były w wyniku przeprowadzenia ankiety z anonimowymi respondentami, analizy witryn internetowych i dokumentów udostępnionych przez te wyżej wymienione instytucje oraz obserwacji własnych autora. Badania wykazały, iż obie organizacje stosują elementy zarządzania marką, jednak nie zawsze ich działania prowadzą do pełnej realizacji postawionych sobie celów.

The purpose of this study is to examine whether the elements of brand management are used by local organizations, as well as illustrated the importance for shaping and strengthening the brand image is the organization of municipal and recurring events. The author would like to present that the issue of brand management by the utility are events which can lead effectively to achieve the objectives set by local governments. In the first two chapters were presented issues related to the brand and its management, while the third and fourth section are devoted to the empirical part. They conducted an analysis of brand management of Krakow, which is responsible for the City of Krakow, and make the City of Katowice in terms of culture, for which a City of Katowice and cultural institutions subject to it. The information used in the work were obtained through a survey with anonymous respondents, analysis of web sites and documents made available by the above-mentioned institutions and their observations of the author. Studies have shown that both organizations to implement elements of brand management, but their actions do not always lead to full realization of its objectives.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies