Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-marketing as an instrument to create the image of the city.

Tytuł:
E-marketing as an instrument to create the image of the city.
E-marketing jako narzędzie kreowania wizerunku miasta.
Autorzy:
Grzanka, Dagmara
Słowa kluczowe:
E-MARKETING INTERNET MIASTO WIZERUNEK
E-MARKETING INTERNET CITY IMAGE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper I will emphasize on two aspects: the image of the city and internet marketing. Local governments have a lot of opportunities, such as classic medial advertisement, administrational websites or social media, to influence the public opinion. The polish cities are active competitors in the territorial market. Local governments apply strategies of marketing promotion to increase the cities' reputation. Since advantageous consumer's opinions reflect success, city authorities should research social needs constantly. Towns aspire to minimize the risk caused by unsatisfied customers' expectations, cities try to build attractive products, which meet the assigned requirements. But sometimes proper offer does not suffice to attract the customer. Therefore local governments should make use of integrated Internet marketing instruments, as one of the most effective method for creating the cities' image. In this paper I will identify and demonstrate actions taken by the polish metropolises to create their image on the web.

Grzanka, Dagmara (2012). E-marketing jako narzędzie kreowania wizerunku miasta. Praca licencjacka pod kierunkiem dr Halszki Kurleto, Kraków: Instytut Spraw Publicznych, 41 s.., 27 poz. bibl. W pracy podjęto rozważania na temat marketingowego wizerunku jednostek terytorialnych, zwracając szczególną uwagę na wykorzystanie marketingu internetowego w procesie jego kształtowania. Władze miast dysponują wieloma środkami umożliwiającymi oddziaływanie na opinię publiczną począwszy od tradycyjnej reklamy w mediach, poprzez administrowanie oficjalnej strony internetowej, a zakończywszy na mediach społecznościowych. Największe polskie miasta są aktywnymi uczestnikami rynku terytorialnego i konkurują ze sobą na wielu płaszczyznach. Ośrodki miejskie, w dążeniu do zminimalizowania ryzyka związanego z niespełnieniem oczekiwań odbiorców oferty miasta, starają się stworzyć atrakcyjny twór odpowiadający wszystkim potrzebom konkretnych interesariuszy. Czasem jednak, perfekcyjna oferta to za mało, aby zainteresować potencjalnych odbiorców danym miastem. Dlatego, też władze lokalne powinny zdawać sobie sprawę, iż odpowiednie zastosowanie instrumentów marketingu internetowego jest jedną z najskuteczniejszych metod kreowania wizerunku miasta. Z tego powodu, w pracy podjęto próbę rozpoznania działań, podejmowanych przez polskie metropolie, mających na celu kształtowanie image’u w sieci.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies