Tytuł pozycji:
Współpraca rodziców i nauczycieli w okresie edukacji wczesnoszkolnej na przykładzie szkół w gminie Stryszawa
Dom rodzinny wraz z instytucją szkolną kształtuje osobowość dziecka już od najmłodszych lat. Ważna jest więc w tej kwestii prawidłowa współpraca rodziców i nauczycieli, która powinna integrować ze sobą działania dydaktyczno-wychowawcze. Temat współpracy jest bardzo obszernym zagadnieniem, dlatego więcej informacji z nią związanych zostało umieszczonych w pracy magisterskiej, która jest poświęcona współpracy rodziców i nauczycieli w okresie edukacji wczesnoszkolnej. Zawarte są w niej wiadomości na temat kształcenia w szkole, roli rodziców i nauczycieli w życiu dziecka, jak również opisane zostały wybrane metody i formy współpracy rodziców i nauczycieli w edukacji. Metodologia badań została dostosowana do wymagań pracy, a analiza wyników badań opisana i przedstawiona na wykresach, bądź też w tabelach.
It is a family home along with the school institution that form child’s personality from his or her childhood. In the light of the above, proper cooperation involving teaching and education between parents and teachers is a very important issue. The subject of the cooperation is a very vast area therefore more information on it can be found in the MA paper related to cooperation between parents and teachers in the period of preschool education. The paper includes information on teaching in a school, parents and teachers’ roles in a child’s life, as well as chosen methods and forms of cooperation between parents and teachers in education. Methodology of the research has been adjusted to requirements of the paper, and the analysis of the results has been described and presented in a form of figures or tables.