Tytuł pozycji:
Development of Sheraton hotels in Poland
Celem pracy jest ukazanie rozwoju hoteli Sheraton w Polsce. W pierwszym rozdziale została przedstawiona definicja międzynarodowych systemów hotelowych, ich historia, zasady ich funkcjonowania oraz perspektywy ich dalszego rozwoju. W drugim rozdziale została dokładnie omówiona historia marki Sheraton na świecie. W kolejnej części zostały zaprezentowane hotele marki Sheraton w 3 miastach Polski – ich opis, zakres świadczonych usług, personel hotelu. W trzecim rozdziale został dokładnie omówiony hotel Sheraton w Krakowie – zakres oferowanych usług oraz perspektywy jego rozwoju.
The theme of the work is to show the development of the Sheraton in Poland. In the first chapter is presented a definition of international hotel systems, their history, principles of operation and prospects for their further development. The second chapter has been thoroughly discussed in the history of the Sheraton brand in the world. The next section is presented Sheraton Hotels brand in three Polish cities - their description, scope of services, staff. In the third chapter has been thoroughly discussed in the Sheraton hotel in Krakow - the scope of services offered, the views of employees and guests of the hotel. Each chapter concludes with prospects for development of the Sheraton Hotel in Poland and the world.