Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Manifestations of educational difficulties among students in grades I - III of rural and urban primary schools

Tytuł:
Manifestations of educational difficulties among students in grades I - III of rural and urban primary schools
Przejawy trudności wychowawczych wśród uczniów klas I - III wiejskich i miejskich szkół podstawowych
Autorzy:
Dadaś, Irena
Słowa kluczowe:
dzieci, trudności, przejawy, wychowanie
children, problems, symptoms, education
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In my master's thesis I want to check how teacher work with children in case of difficulties in primary education in the city and in the village.My research show how often children in primary education have problems and how teacher should work with them. My master's thesis have 3 chapters. First chapter is about children who have many problems with primary education ( what problems, research into the causes of problem ) and about differences between children who live in city and village. Second chapter includes my research. Third chapter includes results of my research, interpretations, deductions and conclusions. I think that research workers should analyze this problem because it is very huge and research can help teacher to work with children with special problems. I hope so that my research help me in my job because I work with small children in a village school. At the end I write bibliography, lists of tables and graphs

Niniejsza praca ma na celu ukazanie, z jakimi trudnościami wychowawczymi spotykają się najczęściej nauczyciele nauczania zintegrowanego w szkołach podstawowych we wsi i mieście, w obecnych czasach. Zaplanowane w oparciu o literaturę przedmiotu badania własne miały na celu zwrócenie uwagi na rodzaje i częstotliwość występowania trudności wychowawczych w młodszych klasach szkoły podstawowej.Praca zawiera 3 rozdziały. Pierwszy rozdział dotyczy tematyki trudności wychowawczych a także przyczyn występowania, rodzajów trudności, różnic pomiędzy środowiskiem wiejskim a miejskim. Drugi rozdział poświęcony jest metodologii badań własnych. W trzecim rozdziale przedstawiono wyniki badań własnych, ich interpretację oraz wnioski i podsumowanie. Podstawą koncepcji badań własnych było założenie, że trudności wychowawcze przejawiane najczęściej przez uczniów szkół gimnazjalnych i średnich mogą występować także wśród uczniów klas początkowych szkół podstawowych. Wyniki uzyskane w badaniach własnych potwierdzają słuszność tego założenia.Uważam, że badania nad przejawami trudności wychowawczych wśród uczniów klas I – III szkół podstawowych na wsi i w mieście są potrzebne i należy je nadal prowadzić. Osobiście żałuję, że nie mogłam objąć swoimi badaniami większej liczby nauczycieli, gdyż wtedy wyniki moich badań byłyby bardziej wiarygodne naukowo. Niemniej jednak moje badania spełniły wyznaczone im zadanie: pozwoliły na zdobycie rozeznania w kwestii występowania przejawów trudności wychowawczych wśród uczniów edukacji zintegrowanej i potwierdziły potrzebę badań naukowych nad tym tematem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies