Tytuł pozycji:
Reklama polityczna jako przedmiot analizy. Pozytywna i merytoryczna kampania wyborcza partii Polska Jest Najważniejsza w wyborach parlamentarnych w 2011 roku
Tematem pracy są spoty wyborcze partii Polska Jest Najważniejsza emitowane w czasie kampanii wyborczej w wyborach parlamentarnych w 2011 roku. Celem pracy jest udowodnienie, że kampania wyborcza może być pozytywna i merytoryczna. W pierwszym rozdziale przedstawiono definicje marketingu politycznego i kampanii wyborczej, omówiono pojęcie, typologie i podziały reklamy politycznej oraz opisano specyfikę komunikowania politycznego w Internecie. Drugi rozdział stanowi opis partii Polska Jest Najważniejsza. W rozdziale zawarto genezę powstania ugrupowania, opisano obecne władze i program partii oraz wybory parlamentarne w 2011 roku. Tematem trzeciego, metodologicznego rozdziału jest badany przedmiot oraz wybór metod badawczych wraz z uzasadnieniem. W czwartym rozdziale zaprezentowano i zinterpretowano wyniki badań oraz usytuowano je na tle dotychczasowego stanu wiedzy i teorii.
The topic of this thesis is election advertising of the party Polska Jest Najważniejsza in the parliamentary elections in 2011. In the first chapter one can find a characteristic of the political marketing, election campaign and election advertising. The second chapter is about the party Polska Jest Najważniejsza. This part of the thesis focuses on inception, authority and program of the party as well as information about elections in 2011. The third chapter of this thesis includes a description of research methods. The research shown here confirms the hypothesis stated that: election advertising of party Polska Jest Najważniesza are positive and relevant. In the last thesis the results of research were presented and interpreted results of research. The thesis were written with references to the paper and the Internet sources.