Tytuł pozycji:
MOTYWACJA PRACOWNIKÓW SPRZEDAŻY SIECI MARKETÓW NA PRZYKŁADZIE SKLEPU CASTORAMA W KRAKOWIE
Motivating the company is one of the main functions of human resource management side of organizing, planning and control. Therefore, it seems so important to study the phenomenon motivated sales personnel and introduce the right incentives that contribute to increase even more profitability. For this purpose, a survey was conducted ,,Motivation sales staff on the example of supermarket chains Castorama store in Krakow”. In order to study developed a questionnaire that included questions about the motivation of fourteen workers in sales. Given the results of an anonymous survey that was conducted at Castorama in Krakow (the street Sosnowiec), it should be stressed that this facility is managed properly. However, the company proposed to introduce the following changes:•change the model of personnel management,•a change in motivation, (which will now follow from the first change)
Motywowanie w przedsiębiorstwie jest jedną z głównych funkcji zarządzania zasobami ludzkimi obok organizowania, planowania i kontroli. Dlatego też wydaje się tak istotne, aby badać zjawisko motywacji personelu sprzedaży i wprowadzać prawa motywacji które przyczyniają się do zwiększenia jeszcze w większym stopniu rentowności firmy. W tym celu zostało przeprowadzone badanie ankietowe ,,Motywacja pracowników sprzedaży sieci marketów na przykładzie sklepu Castorama w Krakowie”. W celu zbadania stworzono ankietę która zawierała czternaście pytań dotyczących motywacji pracowników sektora sprzedaży. Uwzględniając wyniki anonimowej ankiety jaką przeprowadzono w firmie Castorama w Krakowie (przy ulicy Sosnowieckiej), należy podkreślić, że ta placówka jest zarządzana odpowiednio. Jednakże zaproponowano wprowadzenie do przedsiębiorstwa następujących zmian:•zmiana modelu zarządzania pracownikami,•zmiana motywacji pracowników, (która będzie już wynikać z pierwszej zmiany).