Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing społecznościowy. Działalność firm komercyjnych na rynku zorientowanym na klienta

Tytuł:
Marketing społecznościowy. Działalność firm komercyjnych na rynku zorientowanym na klienta
Social marketing. Activities of commercial companies on the customer-oriented market.
Autorzy:
Kobylańska, Joanna
Słowa kluczowe:
campaign – planning – social marketing – social responsibility – strategy
kampania – marketing społecznościowy – planowanie –– społeczna odpowiedzialność – strategia
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In times of Corporate Social Responsibility, marketing is one of the most important areas of prosocial activities for commercial companies. Profit-oriented organizations realize that there are benefits resulting from the integration of social knowledge (e.g. psychology, sociology, anthropology) with traditional marketing methods and techniques, what contributes to the increasing interest in social marketing. This bachelor’s thesis contains the origins of social marketing, description of the social strategy planning process (TPP - Total Process Planning) and also presents benefits and challenges resulting from social marketing. The Real Beauty Campaign created by Dove was shown as the example of successful and effective implantation of social marketing techniques by commercial brand. The aim of the analysis was to present social and commercial benefits resulting from this campaign and the continuous character of the TPP. This bachelor’s thesis was written on the basis of analysis of specialist literature, articles, reports and materials available in the press and on the Internet.

Marketing w erze społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (Corporate Social Reponsibility) jest jednym z najważniejszych obszarów prospołecznej działalności firm komercyjnych. Organizacje nastawione na zysk dostrzegają korzyści płynące z integracji wiedzy z dziedzin społecznych (np. psychologia, socjologia, antropologia) z metodami i technikami tradycyjnego marketingu, dlatego też mamy do czynienia z rosnącym zainteresowaniem marketingiem społecznościowym (socjomarketing, marketing socjalny, z ang. social marketing). Niniejsza praca zawiera opis historii powstania marketingu społecznościowego, procesu planowania strategii społecznych (TPP - Total Process Planning), jak również korzyści i wyzwań wynikających z tego rodzaju marketingu. Kampania na Rzecz Prawdziwego Piękna (The Real Beauty Campaign) marki Dove została zaprezentowana jako przykład efektywnego zastosowania marketingu społecznościowego przez markę komercyjną. Analiza została nakierowana na przedstawienie społecznych i komercyjnych korzyści z tej kampanii, a także na przedstawienie ciągłości procesu TPP. Praca ma charakter analityczny, została napisana w oparciu o literaturę fachową, artykuły, raporty oraz materiały dostępne w prasie i Internecie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies