Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Między popularnością a wiarygodnością. Jak anonimowy bloger staje się wirtualnym przywódcą opinii? Analiza na podstawie bloga www.kominek.blox.pl

Tytuł:
Między popularnością a wiarygodnością. Jak anonimowy bloger staje się wirtualnym przywódcą opinii? Analiza na podstawie bloga www.kominek.blox.pl
Between popularity and credibility. How does an anonymous blogger become a virtual leader of opinion? Analysis based on the blog www.kominek.blox.pl
Autorzy:
Winiarska, Anna
Słowa kluczowe:
Internet, blogosphere, opinion leader
Internet, blogosfera, lider opinii
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszej pracy postawione zostały dwa równorzędne cele: zbadanie procesu metamorfozy anonimowego internauty w lidera opinii oraz udzielenie odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób rzeczywistość wirtualna wpływa na paradygmat interakcji między użytkownikami. Aby w pełni pojąć owe mechanizmy trzeba jednak sięgnąć o wiele głębiej – przyjrzeć się całości kontaktów w świecie cyfrowym i popularności w Internecie jako takiej. Niezbędne okazało się także analizowanie tych zjawisk na dwóch płaszczyznach – przez pryzmat komunikologii oraz konwergencji w aspekcie technologiczno – socjologicznym. Wskutek tej zmiany optyki nieco więcej miejsca zajął problem internautów jako niehomogenicznego, odrębnego społeczeństwa i procesów, jakie między nimi zachodzą.

Two equal goals have been set for this paper: the study of the process of metamorphosis of an anonymous blogger into a leader of opinion and answering the question how does virtual reality influence interaction paradigms between users. To fully grasp these mechanism one must reach significantly deeper and look at contacts in the digital world as a whole and the popularity in the Internet as such. In became necessary to analyze these phenomena on two levels: through communicology and convergence in the technological - sociological aspect. As a result of this change in perspective slightly more attention was given to the problem of Internet users as a non-homogenize, separate society and the processes occurring between them.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies