Tytuł pozycji:
Marketing management on the example of a commercial company
This thesis was prepared in order to prepare effective marketing solution for online shop selling tea. Thesis cited concepts of marketing as an essential tool for activating the sale. Work also considers how the promotion in a particular environment, which is the Internet network. The following chapters were prepared from starting a business, and while it is running, allowing a look at the specific problems of marketing in terms of theoretical and practical. In this paper, prepared the basic marketing tools such as SWOT analysis, and marketing mix. Were analyzed as specific Internet marketing tools in order to determine their effectiveness. The last part of the work was devoted to preparing a marketing plan based on specific solutions for the delivery of business objectives.
Celem pracy jest przygotowanie efektywnych rozwiązań marketingowych dla nowopowstałej firmy internetowej zajmującej się handlem herbatą. Praca przybliża pojęcia związane z marketingiem jako podstawowym narzędziem aktywizującym sprzedaż. Ponadto w pracy poruszony jest temat promocji w szczególnym środowisku jakim jest sieć internetowa. Kolejne rozdziały przygotowywane były przed rozpoczęciem działalności gospodarczej oraz podczas jej prowadzenia, co pozwoliło na spojrzenie na konkretne problemy marketingowe z punktu widzenia teoretycznego jak i praktycznego. W niniejszej pracy przygotowane podstawowe narzędzia marketingowe takie jak analiza SWOT, oraz marketing mix. Przeanalizowane zostały także konkretne narzędzia marketingu internetowego w celu określenia ich skuteczności. Ostatnia część pracy poświęcona została przygotowaniu planu marketingowego opartego na konkretnych rozwiązaniach pozwalających na realizację celów przedsiębiorstwa.