Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing management on the example of a commercial company

Tytuł:
Marketing management on the example of a commercial company
Zarządzanie marketingowe na przykładzie firmy handlowej
Autorzy:
Ciaranek, Monika
Słowa kluczowe:
firm – internet – management – marketing – sale
internet – marketing – przedsiębiorstwo – sprzedaż – zarządzanie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This thesis was prepared in order to prepare effective marketing solution for online shop selling tea. Thesis cited concepts of marketing as an essential tool for activating the sale. Work also considers how the promotion in a particular environment, which is the Internet network. The following chapters were prepared from starting a business, and while it is running, allowing a look at the specific problems of marketing in terms of theoretical and practical. In this paper, prepared the basic marketing tools such as SWOT analysis, and marketing mix. Were analyzed as specific Internet marketing tools in order to determine their effectiveness. The last part of the work was devoted to preparing a marketing plan based on specific solutions for the delivery of business objectives.

Celem pracy jest przygotowanie efektywnych rozwiązań marketingowych dla nowopowstałej firmy internetowej zajmującej się handlem herbatą. Praca przybliża pojęcia związane z marketingiem jako podstawowym narzędziem aktywizującym sprzedaż. Ponadto w pracy poruszony jest temat promocji w szczególnym środowisku jakim jest sieć internetowa. Kolejne rozdziały przygotowywane były przed rozpoczęciem działalności gospodarczej oraz podczas jej prowadzenia, co pozwoliło na spojrzenie na konkretne problemy marketingowe z punktu widzenia teoretycznego jak i praktycznego. W niniejszej pracy przygotowane podstawowe narzędzia marketingowe takie jak analiza SWOT, oraz marketing mix. Przeanalizowane zostały także konkretne narzędzia marketingu internetowego w celu określenia ich skuteczności. Ostatnia część pracy poświęcona została przygotowaniu planu marketingowego opartego na konkretnych rozwiązaniach pozwalających na realizację celów przedsiębiorstwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies