Tytuł pozycji:
Shopping center as a place of manipulation, control and communication with consumer.
- Tytuł:
-
Shopping center as a place of manipulation, control and communication with consumer.
Centrum handlowe jako przestrzeń manipulacji, kontroli i komunikacji marketingowej z jednostką w kulturze ponowoczesnej
- Autorzy:
-
Bławiczak, Marta
- Słowa kluczowe:
-
communication, manipulation, control, consumer, shopping center
manipulacja, komunikacja, konsument, centrum handlowe,
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Work about communication, manipulation and control consumer in shopping center.
Praca poświęcona została zagadnieniom kontroli i komunikacji z konsumentem w przestrzeni centrum handlowego. Ponadto opisane zostały techniki wpływania na zachowanie klientów. W części empirycznej pracy natomiast, autorka przeprowadziła obserwacje podczas zakupów dokonywanych w galerii handlowej przez grupy klientów.