Tytuł pozycji:
Brand law crisis – study of press articles
Kryzys prawny marki jest tematem złożonym i często relacjonowany jest w mediach. Dotyczy zazwyczaj praw autorskich do marki oraz pozwolenia na używanie znaku towarowego, a takze nadużyć zwiazanych z tym tematem. Nie tylko jest to temat ciekawy dla mediow, ale obszar ten ma ogromny wplyw na sukces lub porażkę firmy. Uczestnicy konfliktu są zazwyczaj czynnikiem decydujacym o pojawieniu sie tematu w mediach. Największy wpływ na atrakcyjność wydarzenia ma czynnik ludzki. Media zainteresowane są przede wszystkim emocjami i prywatnymi sprawami ludzi, o których piszą, ponieważ to najbardziej przyciąga odbiorców. Dlatego z największym zaangażowaniem media relacjonuja te konflikty, w których udział biorą osoby prywatne, a nie tylko bezosobowe firmy.
Legal crisis of brand is complex issue and it is frequently narrated and interpreted by media. Legal crisis is usually concerned about copyright laws and permission to use a brand. Not only is it newsworthy, but also it has a huge impact on success or failure of company. Should be said, that members of confrontation are always the main reason why journalists are interested in the affair. The most important component of attractiveness of affair is the human factor. Media want to report about emotions and private matters of people, so affairs with participation of people are interesting for media and reported with commitment.