Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Activity of the pre-school institution in the light of new legal conditioning and the reformed educational system.

Tytuł:
Activity of the pre-school institution in the light of new legal conditioning and the reformed educational system.
Działalność placówki przedszkolnej w świetle nowych uwarunkowań prawnych i zreformowanego systemu oświaty.
Autorzy:
Łagodzińska, Magdalena
Słowa kluczowe:
pre-school institution, low, education system
placówka przedszkolna, prawo, oświata
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Portraying functioning of the pre-school institution in the light of legal changes which took place in the reformed educational system is a purpose of this work.In the first part legal conditioning of functioning of the pre-school institution, included in six chapters was described. In first two internal documents of the nursery school articles of association and an organizational model are which were analysed. Three next chapters are presenting laws of the persons most interested in the being and activity nursery schools.The second part of the work is regarding the pre-school education in the reformed educational system. In six chapters changes implemented by way of a reform of an Polish educational system and their influence are presented to various aspects of functioning of the pre-school institution.

Celem niniejszej pracy jest ukazanie funkcjonowania placówki przedszkolnej w świetle zmian prawnych, jakie nastąpiły w zreformowanym systemie oświaty.W pierwszej części przedstawione zostały prawne uwarunkowania funkcjonowania placówki przedszkolnej, ujęte w sześciu rozdziałach. W pierwszych dwóch analizie poddane zostały wewnętrzne dokumenty przedszkola, jakimi są statut i model organizacyjny. Kolejne trzy rozdziały prezentują prawa osób najbardziej zainteresowanych istnieniem i działalnością przedszkola.Część druga pracy dotyczy edukacji przedszkolnej w zreformowanym systemie oświatowym. W sześciu rozdziałach zaprezentowane są zmiany wprowadzone w drodze reformy polskiego systemu edukacji oraz ich wpływ na różne aspekty funkcjonowania placówki przedszkolnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies