Tytuł pozycji:
Społeczna odpowiedzialność firmy na przykładzie działalności TESCO Polska sp.z o.o.
The paper describes the concept of corporate social responsibility. The first chapter presents its essence, approaches, the origin of the concept, indicates areas of business models and constraints. The second chapter contains a broader description of the corporate social responsibility in light of business ethics, the role and objectives which it entails. The third chapter includes a description of Tesco’s social activities in the light of public reports issued by April 2011. The fourth chapter discusses the results of a study conducted among Tesco Poland Head Office workers, which sought to check the level of staff knowledge about Tesco’s activities in the field of Corporate Social Responsibility and understanding its impact on the staff's opinions.
Praca opisuje pojęcie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Pierwszy rozdział przedstawia jej istotę, ujęcia, pochodzenie pojęcia, wskazuje obszary działalności, modele oraz ograniczenia. Drugi rozdział zawiera szerszy opis społecznej odpowiedzialności biznesu w świetle etyki w biznesie, roli i celów jakie za sobą niesie. Trzeci rozdział obejmuje opis działalności społecznej Tesco Polska w świetle raportów spółecznych wydanych do kwietnia 2011r. Czwarty rozdział natomiast omawia wyniki badania przeprowadzonego przeprowadzonego wśród pracowników biura Głównego Tesco Polska, które miało na celu sprawdzenie poziomu wiedzy pracowników na temat działalność w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu Tesco Polska oraz poznanie wpływu tej działalności na opinie w/w pracowników.