Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sposób promocji Polski na przykładzie wymiany Erasmus

Tytuł:
Sposób promocji Polski na przykładzie wymiany Erasmus
The Erasmus exchange as a way to promote Poland
Autorzy:
Kuś, Patrycja
Słowa kluczowe:
Erasmus- promotion mix- promotion- Blue Ocean Strategy
Erasmus- mix promocyjny- promocja- Strategia Błękitnego Oceanu
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca analizuje w jaki sposób promowana jest marka Polska na arenie międzynarodowej. W niniejszej pracy udowodnione zostało, po pierwsze, że Polska promowana jest w niewystarczający sposób wśród innych krajów. Po drugie, brak jest organu odpowiedzialnego za akcje promocyjne oraz że środki przeznaczane na ten cel są niewystarczające. Jako rozwiązanie owego problemu zaproponowane zostało skupienie się na programie Erasmus. Przedstawiona idea zakłada, iż osoby wykształcone, tj. wybitne jednostki, stanowią dla Polski dużo większą wartość aniżeli turyści, czy też inwestorzy zagraniczni, przyczyniając się w znaczący sposób do rozwoju gospodarczego i ekonomicznego naszego kraju. Najważniejszym i zarazem najbardziej innowacyjnym założeniem w niniejszej pracy jest umożliwienie studentom zagranicznym odbycie jednocześnie części studiów w Polsce wraz z praktykami zawodowymi. Polska tym samym odetnie się od innych krajów biorących udział w programie Erasmus, oferując studentom coś czego nie znajdą podczas wymiany w żadnym innym państwie. Artykuły wykorzystane w owej pracy to przede wszystkim statystyki Ministerstwa Spraw Zagranicznych, dotyczące obecnej promocji Polski oraz plany przyszłościowe. W pozycjach książkowych znaleźli się najbardziej cenieni autorzy w dziedzinie marketingu i domenach pokrewnych, m.in. Kotler, Drucker, Zyman. Natomiast do opracowania głównej idei promocji Polski, czyli połączenia programu Erasmus Studia z programem Erasmus Praktyki, posłużyła książka pt. „Strategia Błękitnego Oceanu” (Chan Kim W., Mauborgne R.)

This bachelor thesis analyzes how Poland as a brand is promoted on the international stage. This study proves that first of all Poland is not promoted sufficiently among other countries. Second of all, there is no organ responsible for promotional activities, and that the funds allocated for this purpose are insufficient. As a solution to this problem it has been proposed to focus on the Erasmus program. Presented idea suggests that the educated people, called outstanding individuals, are much more valuable for Poland than tourists or foreign investors, as they contribute significantly to the economic and technological development of the country. The most important and most innovative idea in this thesis is to enable international students having at the same time course at the university and an internship. Poland thus would dissent from the other countries participating in the Erasmus program by offering foreign students something they will not find on any other exchange in other countries. The data was provided by statisctics published by the Ministry of Foreign Affairs. The books written by Kotler, Drucker, Zyman are included in the bibliography as well.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies