Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Major Barriers to teacher-parents’ integration and mutual learning in favour of student achievement

Tytuł:
The Major Barriers to teacher-parents’ integration and mutual learning in favour of student achievement
Autorzy:
Polak, Krzysztof
Data publikacji:
2015
Wydawca:
University of Ljubljana. Filozofska Fakulteta
Język:
angielski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/18225  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies