Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE PROCESÓW MOTYWACYJNYCH NA PRZYKŁADZIE PKO BANKU POLSKIEGO SA.

Tytuł:
PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE PROCESÓW MOTYWACYJNYCH NA PRZYKŁADZIE PKO BANKU POLSKIEGO SA.
Practical application of motivational processes on the example of Polish Bank PKO SA.
Autorzy:
Zapart, Natalia
Słowa kluczowe:
motywacja - procesy motywacyjne - teorie motywacji - marketing wewnętrzny - zarządzanie zasobami ludzkimi
motivation - motivational processes - theories of motivation - internal marketing - human resource management
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Thesis on the subject of "Practical application of motivational processes based on the example of Polish Bank PKO" has theoretical and practical character. It concerns mostly the analysis on the importance of motivation, description of individual processes and motivational factors occurring in the company. This thesis is divided into three sections. The first part describes motivation as one of the internal marketing components. In this part author describes concepts, models, theories, most of all, importance of motivation. The second section focuses on the factors that motivate employees, especially these material and intangible. A large part of description is devoted to the subject of effective staff development, training, staff deployment and professional career management. While the third chapter deals with practical analysis of motivation in PKO Polish Bank which allows the reader to notice the motivation processes not only in theory but also in real business.

Praca na temat „Praktyczne zastosowanie procesów motywacyjnych na przykładzie PKO Banku Polskiego” ma charakter zarówno teoretyczny jak i praktyczny. Dotyczy ona głównie analizy znaczenia motywacji, opisu poszczególnych procesów i elementów motywacyjnych zachodzących w przedsiębiorstwie. Praca składa się z trzech rozdziałów, pierwszy zawiera opis motywacji jako składnika marketingu wewnętrznego. Opisywane są pojęcia, modele, teorie oraz przede wszystkim znaczenie motywacji . W rozdziale drugim skupiłam się na czynnikach jakie motywują pracowników, zarówno tych materialnych jak i niematerialnych. Poświęciłam też duży fragment na opis rozwoju personelu, szkoleń, przemieszczania pracowników oraz zarządzania kariera zawodową. Natomiast w trzecim rozdziale zajęłam się praktyczną analizą motywacji w PKO Banku Polskim co pozwoli czytelnikowi na ujrzenie motywacji nie tylko w teorii, ale i w realnym przedsiębiorstwie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies