Tytuł pozycji:
Street art w reklamie
Przedmiotem pracy jest szeroko rozumiany street art, który jest wykorzystywany do celów reklamowych. Opisane zostały szerokie możliwości marketingowe jakie daje ta niszowa dziedzina sztuki.Street art staje się coraz popularniejszy. Nie jest on już traktowany jako wandalizm, ale jako swoista uliczna sztuka. Ta rosnąca aprobata tego typu działań zainteresowała reklamodawców. W Polsce jest to co prawda zjawisko bardzo nowe, jednak szybko rozwijające się. Można zaobserwować na naszych ulicach coraz większą ilość reklamowych murali czy vlepek. Najczęściej wykorzystywanymi źródłami w pracy są strony internetowe, gdyż tematyka jest na tyle nowa, że nie doczekała się wielu publikacji, szczególnie jeżeli chodzi o tegoroczne działania związane ze street artem.
Subject of this thesis is street art and advertising that use street art. It was described how marketing can use street art for their own purposes. Street art becoming more and more popular. In the past was treated as vandalism, now more people see art. In Poland this increasing popular interested advertiser. It’s a new phenomen, but it’s growing fast. We can see in our streets many advertisements that uses street art. The most common sources used in this thesis was websites. It’s because street art is very new phenomen, so there is not much book about this subject.