Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy jest moda na palenie? Wizerunek palaczy i papierosów w przemyśle modowym, reklamie i reklamie społecznej

Tytuł:
Czy jest moda na palenie? Wizerunek palaczy i papierosów w przemyśle modowym, reklamie i reklamie społecznej
Is smoking a fashionable habit? The image of smokers and cigarette in the fashion industry, advertising and social advertising
Autorzy:
Wilgierz, Urszula
Słowa kluczowe:
palenie, papierosy, moda, reklama społeczna
cigarettes, tobacco, smoking, fashion
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Palenie papierosów nie jest zjawiskiem nowym. Pomimo powszechnej świadomości o szkodliwości tego nałogu ludzie wciąż mu ulegają. Palenie jest potępiane lub gloryfikowane. Utożsamiane z niezależnością, luksusem i snobizmem lub słabością charakteru i ignorowaniem zdrowia i życia. Celem niniejszej pracy jest pokazanie papierosów przez pryzmat mody i reklamy.

Smoking is not a new phenomenon. Despite public awareness about the dangers of addiction, people still like to smoke. Smoking is condemned or glorified. Equated with independence, luxury and snobbery or weakness of character and ignoring health and life. The purpose of this paper is to show cigarettes through the prism of fashion and advertising.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies