Tytuł pozycji:
Consumer perception of brand products based on selected soft drink
Decyzje konsumenckie podejmowane są codziennie przez tysiące osób, nie zawsze są jednak w pełni racjonalne. Przyjęte przez przedsiębiorstwa strategie marketingowe mają bardzo duży wpływ na zachowania konsumenckie. Firmy prześcigają się w stosowaniu coraz to nowszych narzędzi marketingowych, które mają wywoływać potrzebę, a następnie przekonać konsumentów, iż jedynie za pomocą danego produktu można tę potrzebę zaspokoić. W pracy przedstawione zostały najważniejsze założenia teoretyczne dotyczące tematyki marek oraz zachowań konsumenckich oraz metodologia badań marketingowych. Następnie wykonany został eksperyment, który ma na celu sprawdzenie czy konsumenci postrzegają atrybuty produktu poprzez pryzmat marek.
Consumer decisions are made every day by thousands of people, however, they are not always fully rational. Adopted by the company marketing strategies have a very large impact on consumer behavior. Companies compete with each other in the use of newer and newer marketing tools that are intended to produce the need, and then convince consumers that only with the product can satisfy this need. This paper presents the main theoretical assumptions concerning the subject of brands and consumer behavior and marketing research methodology. Then the experiment was made, which is designed to test whether consumers perceive product attributes through the prism of brands.