Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Online advertising in shaping the image of the company.

Tytuł:
Online advertising in shaping the image of the company.
Reklama internetowa w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Autorzy:
Pawlaczyk, Anna
Słowa kluczowe:
brand – image – online advertising
marka – reklama internetowa – wizerunek
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of his thesis is to investigate the influence of online advertising on the company’s image. The theoretical part covers the notions connected with image and brand. It presents the characteristics of advertising on the Internet, the concept of social campaign and its individual components. What is more, it shows how the companies make use of online advertising for the purposes of the image. The aim of the research is the presentation of the findings of a questionnaire, carried out to determine the respondent’s views towards online advertising as well as the perception of the image of companies. The questionnaire is composed of questions that refer to the perception of the advertisements. The focus of the questions is also the scrutiny of features that are typical of effective online advertising. The data obtained in the research present all the essential factors of online advertising that is connected with shaping the right image. The conclusions determine the influence of company advertising presented during the course of the research.

Celem pracy jest zbadanie jak reklama internetowa wpływa na kształtowanie wizerunku firmy. W części teoretycznej przy pomocy fachowej literatury przedstawiono pojęcia związane z wizerunkiem oraz marką. Opisano charakterystykę reklamy w Internecie, pojęcie kampanii społecznej oraz jej poszczególne elementy, a także jak firmy starają się wykorzystywać reklamę w Internecie na potrzeby wizerunku. W badaniu sondażowym przy użyciu kwestionariusza ankiety zbadano, jak obejrzane przez respondentów reklamy wpłynęły na ich postrzeganie wizerunku przedstawionych firm. Pytania dotyczyły odbioru obejrzanych reklam przez uczestników badania, a także sprawdzenia, jakie cechy ich zdaniem, powinna mieć reklama internetowa, aby skutecznie kreować swój wizerunek. Wnioski wyciągnięte z badań pozwoliły na określenie jak powinna wyglądać reklama kształtująca dobry wizerunek. Posłużyły do określenia czy reklamy firm przedstawionych podczas badania pozytywnie wpływają na ich wizerunek.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies