Tytuł pozycji:
B2B czyli skuteczna komunikacja a techniki sprzedaży w negocjacjach biznesowych na przykładzie Opiekuna Klientów Biznesowych w Telekomunikacji Polskiej S.A.
W swojej pracy chciałabym przedstawić jak wygląda proces skutecznej komunikacji zarówno werbalnej jak i niewerbalnej w rozmowie handlowej, jak również opisać podstawowe techniki negocjacyjne i metody wywierania wpływu na kliencie na przykładach szkoleń sprzedażowych, które miałam przyjemność odbyć na stanowisku Opiekuna Klientów Biznesowych w TP S.A. Na ich podstawie bowiem odbywa się większość rozmów handlowych i to za ich pośrednictwem firma odnosi spore sukcesy na rynku telekomunikacyjnym w Polsce pozyskując wciąż nowych klientów. Istotą mojej pracy jest głównie komunikacja pozawerbalna. Chciałabym się również zastanowić nad tym, gdzie znajduje się granica pomiędzy skutecznym wywieraniem wpływu a zwykłą manipulacją, bowiem niektóre elementy stosowane podczas negocjacji budzą zróżnicowane emocje i bywają różnie odbierane. Praca podzielona jest na trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy procesu komunikacji, rodzajów i funkcji jakie spełnia. Rozdział porusza również zagadnienia takie jak: socjotechnika, manipulacja i perswazja. Rozdział drugi dotyczy komunikacji pozawerbalnej i jej wpływu na proces negocjacji. Rozdział trzeci opisuje system szkoleń stosowanych w TP S.A. na stanowisku Opiekuna Klientów Biznesowych. W tym rozdziale przedstawiam podstawowe techniki negocjacyjne i sposoby wywierania wpływu w rozmowach handlowych z klientami biznesowymi.
I would like to present the process of communication, both verbal and non-verbal like and describe the training system as a business account manager, effective sales techniques and influence to the customer.