Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

-

Tytuł:
-
Typologia strategii PRowskich na przykładzie działań firm branży farmaceutycznej
Autorzy:
Potocki, Jerzy
Słowa kluczowe:
public relations, PR, branża farmaceutyczna, strategie
-
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
-

Praca ma na celu opisać pojęcie strategii public relations oraz przedstawić przykłady PR firm branży farmaceutycznej. Branża ta z powodu regulacji prawnych nie może reklamować leków wydawanych na receptę, dlatego posługuje się narzędziami PR. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy w całości poświęcony jest opisaniu public relations jak i strategii, drugi natomiast skupia się na specyfice działań PR branży farmaceutycznej, a trzeci koncentruje się na konkretnych przykładach konkretnych firm.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies