Tytuł pozycji:
The most effective tools to motivate employees department creative advertising agency for example “Papajastudio”.
Niniejsza praca badawcza powstała w celu odpowiedzi na pytanie, które instrumenty motywowania są najskuteczniejsze w przypadku pracowników działu kreatywnego agencji reklamowej „Papajastudio”. Wyniki badań wykazały, iż dla osób zajmujących stanowiska w tym dziale, które cechuje niezwykła kreatywność, pomysłowość, ciągłe dążenie do coraz wyższych osiągnięć - ważniejsze znaczenie mają instrumenty motywowania pozamaterialnego, tj. prestiż wśród znajomych, samorealizacja, uznanie ze strony przełożonego, możliwość rozwoju zawodowego. Tym samym bodźce materialne, typu wynagrodzenie, schodzą na dalszy plan – jednak aby jednostka mogła czerpać przyjemność z otrzymywania bodźców pozamaterialnych, podstawowe jej potrzeby muszą zostać zaspokojone.
This piece of research was made to answer the question of which instruments are most effective in motivating the creative department of an advertising agency, "Papajastudio". The results showed that for those holding positions in this work, which is characterized by extraordinary creativity, ingenuity, constantly striving for higher and higher achievements - is more important to motivate intangible instruments, such as prestige among friends, self-realization, recognition from the supervisor, opportunity for professional development. Consequently, material incentives, such as salary, descend into the background – however if unit wants to get pleasure from receiving immaterial incentives, its basic needs must be met.