Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media jako instrument kształtowania postaw dzieci i młodzieży

Tytuł:
Media jako instrument kształtowania postaw dzieci i młodzieży
The media as a tool for shaping the attitudes of children and young people
Autorzy:
Kryza, Dariusz
Słowa kluczowe:
media, Internet, consumer, tv, social advertising
media, Internet, telewizja, młodzi konsumenci, reklama społeczna
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest omówienie wpływu mediów na zachowania i postawy dzisiejszej młodzieży. Szczególny akcent nałożono na prezentacje oddziaływania reklam, w tym reklam społecznych oraz Internetu. W badaniach podjęto próbę analizy odbioru mediów i ich znaczenia z życiu młodych ludzi. Analiza przeprowadzona została zastosowana technika badań ankietowych na próbie łącznie 50 uczniów szkoły gimnazjalnej nr 46 i szkoły podstawowej nr 100 w Krakowie. Wyniki, które zostały zebrane wskazują, iż media w znaczącym stopniu pełnią rolę instrumentu kształtującego postawy młodzieży, najsilniej na gusta i upodobania wpływa wszechobecna niemal telewizja. W pracy zostały poruszone tematy pozytywnego obcowania z mediami jak i ważne kwestie zagrożeń, które co raz intensywniej znajdują odzwierciedlenie w życiu młodzieży i dzieci.

The purpose of this paper is to discuss the impact of the media on the behavior and attitudes of today's youth. Particular emphasis is applied to the presentation of the impact of advertising, including social advertising and the Internet. The study attempts to analyze the reception of the media and their role in the lives of young people. The analysis was carried out the survey technique used to test a total of 50 middle school students and 46 elementary school # 100 in Krakow. The results that have been collected indicate that the media play a significant role in shaping the attitudes of the youth facility, the strongest on the tastes and preferences affects nearly omnipresent television. The study subjects were raised positive association with the media as well as important issues threats that are at once intensely reflected in the lives of young people and children.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies