Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Meaning of public menager in the personel management in the contemporary public school.

Tytuł:
Meaning of public menager in the personel management in the contemporary public school.
Znaczenie menagera publicznego w zarządzaniu zasobami ludzkimi we współczesnej szkole publicznej.
Autorzy:
Bojda, Karolina
Słowa kluczowe:
public menager, management human capital, public school, motivation
menedżer publiczny, zarządzanie kapitałem ludzkim, szkoła publiczna, motywacja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the plot of the work a role of the public manager in the contemporary maintained school was described. They showed that motivating employees to the work and for the lifting was a main task a manager is performing which of one's qualifications. Based on conducted examinations an opinion of employers and employees of an educational institutions was presented. It gave the possibility of comparing the opinion of employees with the opinion to the employer about the role of the manager, the motivation of employees and the system of trainings. Based on received findings created models stayed managers existing in an examined educational institutions. Also barriers of administering the human capital which with himself each of types of the manager is carrying were described.

W treści pracy przedstawiono rolę menedżera publicznego we współczesnej szkole publicznej. Wykazano, iż głównym zadaniem, jakie pełni menedżer jest motywowanie pracowników do pracy oraz do podnoszenia swoich kwalifikacji. Na podstawie przeprowadzonych badań przedstawiona została opinia pracodawców i pracowników placówek oświatowych. Dało to możliwość porównania opinii pracowników z opinią pracodawcy na temat roli menedżera, motywacji pracowników oraz systemu szkoleń. Na podstawie otrzymanych wyników badań zostały stworzone modele menadżerów istniejących w badanych placówkach oświatowych. Opisane zostały także bariery zarządzania kapitałem ludzkim, które niesie ze sobą każdy z typów menedżera.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies