Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Current state and development possibilities for business travel in Athens

Tytuł:
Current state and development possibilities for business travel in Athens
Stan i perspektywy rozwoju turystyki biznesowej w Atenach
Autorzy:
Gejzler, Sylwia
Słowa kluczowe:
turystyka biznesowa, Ateny, rozwój
business travel, Athens, development
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Turystyka biznesowa jest od niedawna ważnym elementem rynku turystycznego. Jest segmentem dziedziny skierowanym segmentu klientów o wyższych wymagań i oczekiwaniach. Ateny są wyjątkową destynacją dla organizacji imprez biznesowych łączącą dobrze przygotowane ośrodki i hotele konferencyjne oraz posiadające zaplecze doskonale przygotowanych profesjonalistów z tej dziedziny wraz z globalnie pożądanym naturalnym pięknem kraju. Celem niniejszej pracy jest wyróżnienie produktu turystycznego Aten, z wyszczególnieniem turystyki biznesowej, oraz charakterystyka jego właściwości. Analiza stanu obecnego ujawniła dziedziny/zagadnienia niszowe oraz wskazano perspektywy rozwoju turystyki biznesowej.Pierwszy rozdział stanowi bazę teoretyczną turystyki biznesowej. Przedstawiono w nim liczne definicje oraz wyszczególniono poszczególne typy turystyki biznesowej. Drugi rozdział to wyszczególnienie zakresu przedmiotowego badań. Trzeci rozdział zaś to omówienie możliwości rozwoju i trendów w turystyce biznesowej w Atenach na podstawie przeprowadzonych badań.

Business travel recently became a very important part of a tourism market. It is an important element directed to customers with higher demands and expectations. Athens is a unique destination for business events, providing excellent conference facilities and professional business events organisers combined with natural beauty of the country. Main object of this thesis is to distinct tourism product of Athens focused on business travel, its characteristics and properties. Analysis of the current situation will reveal niche domains and show development perspectives of the complex tourism product.First chapter is a basic theory of business travel. It contains multiple definitions and specifies types of business travel. Second chapter defines scope of the research. Third chapter will determine development possibilities and future trends in business travel in Athens based on conducted research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies