Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Market spaces in Przemysl. Ethnographic analysis of space and behavior

Tytuł:
Market spaces in Przemysl. Ethnographic analysis of space and behavior
Przestrzenie targowe w Przemyślu. Etnograficzna analiza przestrzeni i zachowań
Autorzy:
Figlewicz, Paulina
Słowa kluczowe:
Market, Przemysl, City, Space, Trade
Targ, Przemyśl, Miasto, Przestrzeń, Handel
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A paper outlining the characteristics and description of the markets, which operate in the city of Przemysl addresses issues related to both the penetration of traditional forms of trade in goods to the contemporary urban space and everyday interactions between the participants of the fair. The background to the knowledge of modern business marketplaces become history markets and fairs, which evolved from the beginnings of the Polish state.

Praca przedstawiająca charakterystykę oraz opis targowisk, która działają na terenie miasta Przemyśla porusza zagadnienia związane zarówno z przenikaniem tradycyjnych form wymiany towarów do współczesnej przestrzeni miejskiej, jak i oddziaływaniami pomiędzy uczestnikami codziennych targów. Tłem do poznania współczesnej działalności placów targowych stała się historia targowisk i jarmarków, która rozwijała się od początków działalności państwa Polskiego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies