Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The influence of domestic film festivals on promoting culture in Poland

Tytuł:
The influence of domestic film festivals on promoting culture in Poland
Wpływ krajowych festiwali filmowych na promocję kultury w Polsce
Autorzy:
Żydowicz, Joanna
Słowa kluczowe:
Cultural management, Film festival, Promotion
Festiwale filmowe, Promocja, Zarządzanie kulturą
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest omówienie problematyki związanej z wykorzystaniem nowoczesnych metod zarządzania podczas organizacji polskich festiwali filmowych. W szczególności analizie poddane zostały trzy wybrane festiwale odbywające się co rocznie od wielu lat, są to: Krakowski Festiwal Filmowy, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni oraz Plus Camerimage w Bydgoszczy. Podstawowe pytanie, jakie przyświeca podjętym rozważaniom, odnosi się do wybranych metod zarządzania wykorzystywanych przez menedżerów festiwali filmowych: czy mają one wpływ na promocję kultury w Polsce, oraz czy zastosowane metody przyczyniły się pozytywnie do ich rozwoju. Ponadto praca została napisana w oparciu o własne obserwacje, które pozwoliły na dokładne przeanalizowanie wpływu metod zarządzania na rozwój festiwali oraz ich znaczenia dla kultury w Polsce.

The purpose of the following thesis is to analise issues related to using modern management methods during the organization process of polish film festivals. Three annual festivals were chosen for a detailed analysis, such as the Cracow Film Festival, Gdynia Film Festival, and the Plus Camerimage in Bydgoszcz. The main question of the thesis refers to the chosen managment methods, used by the film festivals managers: is it influential for the process of promoting culture in Poland, and are those methods helpful in the process development. In addition, the thesis was written based on quality and market resarch, that allowed an insightful analysis of the managment methods influence on film festivals development and their meaning for polish culture.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies