Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Polish Postal Service between 1990 – 2013- management system transformation and new corporate image creation of the Polish Postal Service on the basis of outposts in Cracow.

Tytuł:
The Polish Postal Service between 1990 – 2013- management system transformation and new corporate image creation of the Polish Postal Service on the basis of outposts in Cracow.
Poczta polska w okresie 1990 – 2013 – przekształcenia w systemie zarządzania oraz kształtowanie nowego wizerunku Poczty Polskiej na przykładzie placówek pocztowych w Krakowie.
Autorzy:
Oleszko, Ewelina
Słowa kluczowe:
Marketing- Postal service- Services- Corporate image- Management
Marketing - Poczta - Usługi – Wizerunek - Zarządzanie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This MA thesis presentsissues connected with the Polish Postal Service on the basis of chosen outposts in Cracow. The aim of the thesis is to describe changes in the Polish Postal Service between 1990-2013. Crucial changes has been recently introduced to the corporate image and the development strategies of the Polish Postal Service. It has changed from an institution specializing in postal servicesinto an institution focusing on a financial offer. A questionnaire among workers and clients of the Polish Postal Service was conducted. An Internet questionnaire was also implemented. The thesis highlights the differences in perceiving the selected issues between the authorities of the Polish Postal Service, its workers and clients. Thanks to showing different viewpoints, this MA thesis is complete andfully presents current perception of the Polish Postal Service.

W pracy omówiono zagadnienia związane z Pocztą Polską w oparciu o wybrane placówki pocztowe w Krakowie. Celem niniejszej pracy było opisanie zmian zachodzących na Poczcie Polskiej w okresie 1990 -1013. W ostatnim czasie zostały wprowadzone diametralne zmiany w strategii wizerunku i rozwoju Poczty. Zmieniła się z instytucji specjalizującej się w świadczeniu usług pocztowych na instytucję skupiającą swoje działania na ofercie finansowej. W pracy zastosowano metodę ankietową wśród pracowników i klientów Poczty Polskiej. Dodatkowo została opracowana ankieta internetowa. Wielokrotnie podkreślane są różnice w postrzeganiu wybranych zagadnień przez władze Poczty Polskiej, jej pracowników i klientów. Poprzez pokazanie odmiennych stanowisk praca jest wyczerpująca i w pełni oddaje charakter obecnego postrzegania instytucji Poczty Polskiej w pełnym znaczeniu tego słowa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies