Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zmysłowość i cielesność w kampaniach reklamowych na przykładzie Perrier, Skyn, Axe i Levis

Tytuł:
Zmysłowość i cielesność w kampaniach reklamowych na przykładzie Perrier, Skyn, Axe i Levis
Sensuality and corporeality in an advertising campaigns exemplifying Perrier, Skyn, Axe and Levi’s
Autorzy:
Barket, Paweł
Słowa kluczowe:
REKLAMA – CIELESNOŚĆ – ZMYSŁOWOŚĆ – SEKSUALNOŚĆ – PRZEKAZ
ADVERTISEMENT – SENSUALITY – CORPOREALITY – SEXUALITY – MESSAGE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest zwrócenie uwagi na elementy mające wpływ na skuteczność wpływu reklamy na decyzje konsumentów. W pracy przyjęto tezę, iż zmysłowość i cielesność w kampaniach reklamowych jest istotną determinantą skutecznej reklamy. Poruszone w pracy problemy badawcze dotyczą kierunków oddziaływania obrazów z zawartością elementów cielesności i zmysłowości jako narzędzi w procesie wywierania wpływu emocjonalnego wśród konsumentów. Rozdział pierwszy przedstawia teoretyczne zagadnienia dotyczące reklamy oraz przedstawienie sylwetek marek wybranych kampanii. W rozdziale drugim dokonano analizy wybranych obrazów kampanii reklamowych Perrier, Skyn, Axe i Levi’s. Rozdział trzeci to wykorzystanie metody case study. Rezultaty wykazują, iż kampanie reklamowe, w których wykorzystano elementy zmysłowe i cielesne są skuteczne.

The purpose of this thesis is to draw attention to components that has an influence in effectiveness on consumer decisions. The research thesis is a statement that sensuality and corporeality used In advertisement campaigns are significant factors in effective advertisement. The research problems pertain strictly to pictures with sensuality and corporeality elements that have a significant influence on consumer emotions. The first chapter includes the information which relate to theoretical aspects of advertising as well as chosen brands specification. In second chapter it has been perform analysis on specyfique advertisement pictures of Perrier, Skyn, Axe and Levi’s. The third chapter is a case study. Results shows that advertising campaigns in which elements of sensuality and corporeality has been used are effective.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies