Tytuł pozycji:
Identyfikacja wizualna w sektorze kultury
The subject of the MA thesis are brand issues and visual identity. The first chapter defines the concept of brand, its image and identity and also problems connected with brand management. The second one presents the concept of visual identity/corporate identity and analyses its main parts such as: mark, name, typography, coloring and packaging of the brand. The third part is based on the analysis of the definite elements of visual identity of seven chosen subjects from cultural sector, conducted on the basis of the documents collected by the MA thesis author.
Niniejsza praca traktuje o zagadnieniach marki oraz identyfikacji wizualnej. Pierwszy rozdział jest poświęcony kwestiom związanym z definicją marki, jej wizerunkiem i tożsamością, a także problemem zarządzania marką. Drugi rozdział przedstawia pojęcie identyfikacji wizualnej i analizuje jej najważniejsze części składowe takie jak: znak marki, nazwa, typografia, kolorystyka, opakowanie. Rozdział trzeci opiera się na analizie określonych elementów identyfikacji wizualnej siedmiu wybranych podmiotów z sektora kultury, przeprowadzonej na podstawie zebranych przez autorkę pracy dokumentów.