Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Censorship in chinese media.

Tytuł:
Censorship in chinese media.
Cenzura w chińskich mediach.
Autorzy:
Jędrych, Wiktoria
Słowa kluczowe:
media, censorship, China
media, cenzura, Chiny
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca obrazuje funkcjonowanie chińskiego rynku medialnego w oparciu o analizę prasy, radia, telewizji oraz Internetu. Opracowanie uwypukla problem cenzurowania informacji, który można zaobserwować w Chinach. Dokonano także porównania chińskiego rynku medialnego z innymi rynkami medialnymi świata, aby uzmysłowić czytelnikowi różnicę w funkcjonowaniu mediów w różnych ustrojach politycznych.

The dissertation illustrates functioning of chinese media market basedon press, radio, tv and Internet analysis. The study emphasizesproblem of information censoring which can also be observed in China.To make a reader aware of the difference of media functioning indifferent political systems, there was made a comparison study ofchinese media market with media markets of other countries.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies