Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of media on the formation of the music industry in Poland

Tytuł:
Influence of media on the formation of the music industry in Poland
Wpływ mediów na kształtowanie się rynku muzycznego w Polsce
Autorzy:
Żychowska, Aleksandra
Słowa kluczowe:
BUSINESS – INTERNET – MEDIA – MUSIC INDUSTRY – MANAGEMENT
BIZNES – INTERNET – MEDIA – RYNEK MUZYCZNY – ZARZĄDZANIE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca jest próbą przedstawienia wpływu mediów na kształtowanie się rynku muzycznego w Polsce. Analizie zostały poddane procesy oraz zależności występujące pomiędzy jego poszczególnymi elementami. Bazę dla zbadania tematu stanowią: historia biznesu muzycznego, informacje i artykuły zawarte w mediach elektronicznych, a także wyniki badań własnych oraz wtórnych.

This essay beneath is an effort of presentation of media’s influence on theformation of music industry in Poland. There were analyzed processes and relationships between its particular elements. The basis of the analysis are: the history of musical business, information and articles, which are occured in digital media, and also results of own and secondary researches.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies