Tytuł pozycji:
Effectiveness of interactive advert. New technologies and new trends in advertising.
Subjects of my work are new internet and outdoor trends in advertising which are based on interactivity with reciever. This topic is minutely described in science. Some of standards, main ideas have been written only by experts of advertising, but there is no science publication about that. That's why my work, exploring the new field for advert knowledge, is value in itself. It shows how to analyze interactive adverts, propose a patent of explorations. It's strongly connected with new technologies and usabilities, which are still getting more and more popular, and accessible.
Tematem mojej pracy są szeroko rozumiane nowe, internetowe i outdoorowe trendy reklamowe, które w dużej mierze opierają się na zjawisku interaktywności. Interaktywność w reklamie jest tematem w bardzo niewielkim stopniu opracowanym naukowo. W dostępnych źródłach znalazłam jedynie nieliczne wzmianki na ten temat. Pewne ogólne założenia, standardy są opisywane przez ekspertów z konkretnych branż, zajmujących się tworzeniem tych reklam. Nie spotkałam jednak konkretnej pozycji naukowej w całości poświęconej interaktywnej reklamie. Dlatego moja praca, eksplorując nowy obszar dla wiedzy o reklamie, jest wartością samą w sobie. Pokazuje jak można analizować interaktywne przekazy reklamowe, dokonuje pogłębionej analizy, oraz proponuje wzór badań. Jest to więc praca, która otwiera nowe horyzonty badawcze dla coraz bardziej popularnego zjawiska jakim jest interaktywna reklama mocno sprzężona z rozwojem i dostępnością nowoczesnych technologii.