Tytuł pozycji:
Marka Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny w nowych mediach
The main purpose of this paper is to show brand Zespół „Śląsk” in new media, especially in the Internet. This work consists of three parts. The first is about history and activity of Zespół „Śląsk”, the second contains theories related to new media and brand and the third includes analysis of research. Presence of Zespół in new media was analyzed based on the number and type of words related to Zespół, which were searched using the search engine Google, content analysis Facebook profile and functioning web page of Zespół. This paper characterized brand Zespół „Śląsk” in the Internet and may become a reference point for next research.
Głównym celem pracy jest ukazanie marki Zespół „Śląsk” w nowych mediach, a dokładnie w internecie. Praca składa się z trzech głównych części. Pierwsza dotyczy historii i działalności Zespołu „Śląsk”, druga rozważań teoretycznych na temat nowych mediów i marki, a trzecia zawiera analizy przeprowadzonych badań. Obecność Zespołu w nowych mediach została zanalizowana na podstawie ilości i rodzajów fraz związanych z Zespołem, wyszukiwanych przy pomocy wyszukiwarki Google, analizę zawartości profilu na Facebooku oraz funkcjonowanie strony internetowej „Śląska”. Praca charakteryzuje markę Zespołu w internecie i może stać się punktem odniesienia do dalszych analiz.