Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

EMPLOYER BRANDING NA PRZYKŁADZIE FIRMY LABORATORIUM KOSMETYCZNE DR IRENA ERIS SP. Z O.O.

Tytuł:
EMPLOYER BRANDING NA PRZYKŁADZIE FIRMY LABORATORIUM KOSMETYCZNE DR IRENA ERIS SP. Z O.O.
Employer branding on the example of Cosmetic Laboratories Dr Irena Eris Sp. z o.o.
Autorzy:
Centkowska, Beata
Słowa kluczowe:
Dr Irena Eris – employer branding – marka – pracodawca – wizerunek
Dr Irena Eris – employer branding – brand – employer – image
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The phenomenon of employer branding in the current job market is very popular. It results from the fact that the company focuses not only on the image of the brand, but also on the perception of each other in the category of attractive employer . Employer branding is the activity of constructing the company's image. The success of these activities is a combination of HR strategy and employer brand management. As a result the company will outline in the minds of potential employees as a desirable place of employment. The present study was focused on extracting key concepts such as image, identity and brand. It was noted to the issues (strategy, objectives, employer branding SWOT, internal and external activity) that create the image of the employer. Laboratory of Dr Irena Eris is an example of the company that outlines its activities as a leader in employer branding strategy.

Zjawisko employer branding na obecnym rynku pracy coraz częściej cieszy się dużą popularnością. Wynika to z tego, iż firma skupia się nie tylko na wizerunku marki, ale również na postrzeganiu siebie w kategorii atrakcyjnego pracodawcy. Employer branding jest aktywnością przedsiębiorstwa budującą jego wizerunek. Sukces tych działań warunkuje skuteczne połączenie strategii personalnej z zarządzaniem marką pracodawcy. Dzięki temu przedsiębiorstwo nakreśli się w umysłach potencjalnych pracowników jako pożądane i docelowe miejsce zatrudnienia. W niniejszej pracy skupiono się na wyodrębnieniu kluczowych pojęć takich jak: wizerunek, tożsamość czy marka. Zwrócono również uwagę na zagadnienia (strategia, cele, analiza SWOT employer brandingu, aktywności wewnętrzne oraz zewnętrzne), które budują wizerunek pracodawcy. Na przykładzie firmy Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris przedstawiono działania, które są uznawane jako wzorzec budowania strategii employer brandingowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies