Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie jakością i bezpieczeństwo informacji w instytucjach finansowych na przykładzie Open Finance S.A

Tytuł:
Zarządzanie jakością i bezpieczeństwo informacji w instytucjach finansowych na przykładzie Open Finance S.A
Quality management and information security in finance institutions on example Open Finance S.A.
Autorzy:
Kłapsa, Ewelina
Słowa kluczowe:
PN-EN ISO 9000:2001 – PN-ISO/IEC 27001:2007 – management - information
PN-EN ISO 9000:2001 – PN-ISO/IEC 27001:2007 – zarządzanie – informacja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this thesis was to estimate of quality management and information security in Open Finance S.A. Open Finance is one of biggest firm of financial counseling in Poland. Firm deals of mortgage credit and investment solutions. Open Finance don’t have accustomed norms ISO. In this master work describe how fallowing the rules from norms ISO effects advantageously for development of firm.Also describe service process in Open Finance and methods of measurements of satisfaction of clients. Describe estimate of quality of services and quality of work. In order to research quality of work makes questionnaire among employee Open Finance.In Open Finance function rules from norms ISO. Fitting of process for system claims effects correction positively of quality of services, quality of work and development of firm.

Celem niniejszej pracy jest ocena zarządzania jakością i bezpieczeństwa informacji w Open Finance S.A. Open Finance jest jedną z największych firm doradztwa finansowego w Polsce. Firma zajmuje się doradztwem finansowym w zakresie kredytów hipotecznych i rozwiązań inwestycyjnych. Firma nie ma wdrożonych norm ISO. W pracy udowodniona jest hipoteza, że stosowanie się do zasad zawartych w znormalizowanych systemach zarządzania, takich jak zarządzanie jakością i bezpieczeństwo informacji wpływa korzystnie na rozwój firmy.Praca opisuje również proces usługowy Open Finance oraz przedstawia pomiary zadowolenia klientów. Zawarto w niej także ocenę jakości usług w firmie oraz ocenę jakości pracy. Do zbadania jakości pracy przeprowadzona została ankieta wśród pracowników Open Finance.W pracy wykazane zostało, iż mimo tego, że Open Finance nie ma wdrożonych norm ISO, w firmie funkcjonują zasady zawarte w normach. Dostosowanie procesów i procedur firmy do wymagań systemowych wpłynęłoby korzystnie na poprawę jakości usług, jakości pracy oraz rozwój firmy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies