Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością w Urzędzie Gminy

Tytuł:
Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością w Urzędzie Gminy
Continuous improvement of the quality management system in the Municipal Office
Autorzy:
Klacza, Aneta
Słowa kluczowe:
DISTRICT OFFICE, IMPROVING QUALITY, ISO 9001, KAIZEN, QUALITY MANAGEMENT
DOSKONALENIE JAKOŚCI, ISO 9001, KAIZEN, URZĄD GMINY, ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem niniejszej pracy jest ciągłe doskonalenie systemów zarządzania jakością w Urzędzie Gminy. Ma ona na celu sprawdzenie czy wdrożenie normy ISO 9001 przyczynia się do doskonalenia jakości na przykładzie Gminy Bejsce.Praca podzielona została na cztery rozdziały. W pierwszym rozdziale autor skupił się na teoretykach jakości. Opisano także szczegółowo normę ISO 9001. Rozdział drugi został poświęcony koncepcji kaizen oraz modelom i narzędziom doskonalenia jakości. W rozdziale trzecim autor skoncentrował uwagę na istocie badanej Gminy Bejsce. Przedstawiono jej szczegółową charakterystykę pod względem usługowym i procesowym oraz zaprezentowano spis dokumentów. Rozdział czwarty niniejszej pracy jest częścią badawczą zawierającą oceną funkcjonowania zarządzania jakością w Gminie Bejsce. Główna teza pracy zakłada iż wdrażanie normy ISO 9001 znacznie podwyższa jakość świadczenia usług w administracji publicznej.Niniejsza praca został napisana w oparciu o źródła książkowe, akty prawne, wybrane dokumenty Gminy Bejsce oraz źródła internetowe.

The object of this work is the continuous improvement of quality management systems at the commune office. It aims to verify whether the implementation of the ISO 9001 standard helps to improve the quality of the example of the Commune Bejsce.Work is divided into four chapters. In the first chapter, the author focuses on quality theorists. Also describes in detail the ISO 9001 standard. The second chapter is devoted to the concept of kaizen, and models and tools to improve quality. In the third chapter, the author has focused attention on the essence of the test Commune Bejsce. The paper presents a detailed description of the terms of service and process, and presents a list of documents. The fourth chapter of this work is part of research that contains the evaluation of the functioning of the quality management in the Municipality Bejsce. The main thesis work assumes that the implementation of the ISO 9001 standard significantly improves the quality of services in public administration.This paper was written on the basis of source books, legislation, selected documents Municipal Bejsce and Internet sources.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies