Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Impact of Child - Directed Advertising on Parents’ Shopping Decisions

Tytuł:
The Impact of Child - Directed Advertising on Parents’ Shopping Decisions
Wpływ reklamy skierowanej do dzieci na decyzje zakupowe rodziców
Autorzy:
Malec, Nicole
Słowa kluczowe:
advertisement – child – emotions – marketing_exercise – parent
dziecko – emocje – promocja – reklama - rodzic
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca porusza problem reklamy i jej wpływu na decyzje zakupowe rodziców. Dzieci często towarzyszą rodzicom w sklepie, dlatego interesującym jest czy dokonując zakupu, rodzice biorą pod uwagę opinię dzieci.Celem badań, przeprowadzonych na potrzeby niniejszej pracy było poznanie stopnia wpływu reklam na decyzje zakupowe rodziców. W tym celu przeprowadzono badania ankietowe na 26 respondentach. Badania wskazują, że 46% rodziców dokonuje zakupów wraz z dziećmi kilka razy w tygodniu, zatem bardzo często. 65% rodziców uważa, że reklamy mają wpływ na emocje dzieci. Interesujące jest, iż 49% rodziców uznało, że dzieci raczej nie mają dużego wpływu na ich decyzje zakupowe. Z kolei 19% respondentów przyznało, że dzieci mają duży wpływ na ich decyzje zakupowe. Jak wskazują badania, dzieci zwracają uwagę głównie na reklamy zabawek.

The thesis is focused on advertisement and investigates its impact on parents’ shopping decisions. While shopping, parents are frequently accompanied by children. Hence, it is interesting to examine, whether they consider their children’s opinions. The aim of the conducted research was to examine the degree to which advertisement influences parents’ shopping decisions. The questionnaire was distributed to 26 respondents. It turned out that 46% of parents do the shopping a couple of times per week, which is very often. 65% of parents claim that advertising has detrimental effect on children’s emotions. Interestingly, 49% of the polled parents admitted that their children do not have influence on their shopping decisions, 19% claimed that their children do have influence on their shopping decisions. According to the survey results, these are toy adverts that draw children’s attention the most considerably.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies