Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of advertising in the H & M on the purchasing decisions of consumers

Tytuł:
The impact of advertising in the H & M on the purchasing decisions of consumers
Wpływ reklamy sieci H&M na decyzje nabywcze konsumentów
Autorzy:
Gołyźniak, Katarzyna
Słowa kluczowe:
advertising – brand – consumer – decision – product
decyzja – konsument – marka – produkt - reklama
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Reklama jest tylko propozycją, jest jak biblijny wąż, który zachęca, ale to od nas - odbiorców zależy, czy wybierzemy tę drogę, czy nie. Jest naturalnym wytworem dzisiejszego społeczeństwa masowego i przynależy do obecnych czasów. Praca pod tytułem Wpływ reklamy sieci H&M na decyzje nabywcze konsumentów, ma na celu zbadanie czy kampania reklamowa marki H&M wpływa na decyzje nabywcze konsumentów oraz głównych rodzajów produktów jakie są najczęściej nabywane. Badania zostały przeprowadzone na grupie 50 osób za pomocą arkusza ankiety, po analizie wyników, można było stwierdzić, że badani konsumenci pod wpływem reklamy nabywają dużo produktów, w tym najczęściej odzież, obuwie oraz bieliznę.

Advertising is only a suggestion, it's like the biblical serpent, which encourages, but it depends on us - consumers depends on whether you choose this route or not. It is a natural product of today's mass society and belongs to the present time. Working under the title The impact of advertising in the H & M on the purchasing decisions of consumers, in order to test whether the advertising campaign H & M brand influences the purchasing decisions of consumers and the main types of products that are often purchased. The study was conducted on a group of 50 people using the sheet questionnaires, the analysis of the results, one could conclude that subjects under the influence of advertising, consumers purchase a lot of products, including most clothing, shoes and underwear.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies