Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Advocacy Plan. The case of the organisation Rural Health Workforce Australia.

Tytuł:
Advocacy Plan. The case of the organisation Rural Health Workforce Australia.
Advocacy Plan na przykładzie organizacji Rural Health Workforce Australia.
Autorzy:
Krzemińska, Anna
Słowa kluczowe:
Advocacy Plan; Public Affairs; Public Relations; Marketing; Rural Health Workforce Australia
Język:
angielski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The bachelor thesis presents an Advocacy Plan created for Rural Health Workforce Australia, a non-profit organisation, operating in a public health sector in Melbourne, Australia. The organisation is co-funded by Federal Government of Australia. It is co-working with all the member agencies all over the country recruiting professional medical help, GPs and nurses from Australia and overseas to remote and rural places in the country. Moreover, the document consists in a theory of Public Relations, related marketing terms and theory of Public Affairs with lobbying and governmental collocations. Advocacy Plan is an advanced and more specified version of Public Relations plan. It is developed and applied when a public attention and action are required to make a change in the public policy.

Praca licencjacka przedstawia “Advocacy Plan” zaprojektowany dla Rural Health Workforce Australia, organizacji non-profit, działającej w sektorze zdrowia publicznego z siedzibą w Melbourne w Australii. Organizacja jest współfinansowana przez Federalny Rząd Australijski. Działa ona na obszarze całego kraju rekrutując specjalistów, lekarzy oraz pomoc medyczną z Australii oraz całego świata do miejsc gdzie profesjonalna opieka zdrowotna nie jest dostępna.Praca zawiera również teorię Public Relations, powiązanych działów marketingu oraz teorię Public Affairs czyli spraw publicznych wraz z lobbingiem. “Advocacy Plan” jest zaawansowaną oraz szczegółową formą planu Public Relations. Jest on stosowany w wielu przypadkach gdy potrzebna jest uwaga oraz ingerencja ze strony społeczeństwa, która z czasem pozwala na stopniową zmianę sytuacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies