Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek polityka jako narzędzie marketingu politycznego. Analiza wybranych aspektów

Tytuł:
Wizerunek polityka jako narzędzie marketingu politycznego. Analiza wybranych aspektów
The image of the politician as a tool of policy marketing. The analyse of some/chosen aspects.
Autorzy:
Oczkoś, Anna
Słowa kluczowe:
marketing, wizerunek, polityka
marketing, image, politics
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedstawiona praca ma na celu omówienie wpływu marketingu politycznego i jego narzędzi, na kształt współczesnej polityki. Ze szczególnym uwzględnieniem wpływu wizerunku kandydata politycznego, na preferencje wyborcze elektoratu. Składa się ona z części teoretycznej i badawczej, gdzie przedstawiono wyniki i opracowanie badań ankietowych. Celem badania było określenie stosunku wyborców do działań z zakresu marketingu politycznego.

The aim of the assignment is to present how policy marketing and its tools influance the current politics. The most significant is the influance of the political candidate's image on the voters preferences.It consists of both theoretical and research parts where the results of the survey are presented. The main purpose of the research was to find out the opinion of the voters on policy marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies