Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Professional competencies of staff of district labor offices – a comparative study

Tytuł:
Professional competencies of staff of district labor offices – a comparative study
Kompetencje zawodowe pracowników powiatowych urzędów pracy - analiza porównawcza
Autorzy:
Pietrzak, Katarzyna
Słowa kluczowe:
Assessment - Management - models - Professional competence - profiles
kompetencje zawodowe - modele - profile - ocena - zarządzanie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem niniejszej pracy jest porównanie kompetencji pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w miejscowości „A” oraz w miejscowości „B”. Wyjaśniono, czym są kompetencje, jak można je zmierzyć, czym jest zarządzanie kompetencjami oraz jakie kompetencje powinni posiadać pracownicy urzędów pracy i jak jest w rzeczywistości.Praca ukazuje, jak ważną rolę odgrywają kompetencje pracowników w organizacji, jak można je identyfikować, mierzyć oraz rozwijać.

The object of this study is to compare the competence of employees of the District Labour Office in the place "A" and in "B". Explains what the competencies are, how they can be measured, which the management skills and competencies they need to have a staff of the work are and how actually it is. Thesis demonstrates the important role of the competence of employees in the organization, how they can be identified, measured and developed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies