Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

JAKOŚĆ USŁUG ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ NA PRZYKŁADZIE POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W WADOWICACH

Tytuł:
JAKOŚĆ USŁUG ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ NA PRZYKŁADZIE POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W WADOWICACH
The quality of services offered by the public administration with the use of an example of the District Employment Office in Wadowice
Autorzy:
Dziewińska, Magdalena
Słowa kluczowe:
-administracja publiczna,-zarządzanie w sektorze publicznym,-jakość usług.
- public administration,\n- public sector management,\n- quality of services
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem pracy jest problematyka jakości świadczenia usług w sektorze administracji publicznej. Wnikliwej analizie poddany został proces świadczenia usług w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wadowicach. Badania skupiały się na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, czy jakość świadczonych usług przez urząd pracy pozytywnie wpływa na jego funkcjonowanie, a przede wszystkim czy spełnia oczekiwania klientów i zaspokaja ich potrzeby. W tym celu zastosowano metodę sondażu diagnostycznego. Wykorzystanym narzędziem badawczym był kwestionariusz. Najistotniejszym wnioskiem wynikającym z przeprowadzonych badań jest fakt, iż dla osób korzystających z świadczeń jednostek sektora publicznego bardzo ważna jest jakość usług, wymagają oni, aby ich potrzeby zaspakajane były w sposób szybki, skuteczy i fachowy. Całość rozważań osadzona została w ramach teoretycznych. W tym celu wykorzystano dostępną literaturę z zakresu podstaw zarządzania, administracji publicznej, jak również zarządzania jakością.

The subject of this paper is the quality of services offered by the public administration sector. The process of providing services in the District Employment Office in Wadowice has been deeply analysed. The main aim of the research was answering the question – Does the quality of services provided by the Employment Office have positive impact on its functioning, and moreover–Does it fulfil the expectations and needs of their clients. In order to achieve it, a survey has been carried out. The research tool was a questionnaire. The most significant conclusion based on the research was the fact, that for the people who are using the offers of a public sector, the quality of services is very important. They demand fulfilling their requirements in a professional and effective way. The whole dissertation is based on a theoretical frames. Therefore, there was a literature from the fields of basic management, public administration and quality management used.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies