Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fan page w serwisie Facebook.com, jako narzędzie public relations w sytuacji kryzysowej.

Tytuł:
Fan page w serwisie Facebook.com, jako narzędzie public relations w sytuacji kryzysowej.
Fan page on Facebook.com, as a public relations tool in crisis situations.
Autorzy:
Dziurzyńska, Anna
Słowa kluczowe:
Facebook – fan page – Internet - public relations - social media crisis
Facebook – fan page – Internet – kryzys social media - public relations
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Fan page w serwisie Facebook.com jest jednym z podstawowych narzędzi internetowego public relations, używanych przez przedsiębiorców. Sposób prowadzenia fan page’a wpływa na opinię o marce oraz pozwala nawiązać więź z klientem, dlatego ważnym jest, aby nauczyć się poprawnie rozwiązywać kryzysy komunikacyjne, które powstają w jego obrębie. Niniejsza praca na przykładzie studiów przypadków opisuje, jak takie kryzysy rozwiązać z korzyścią dla przedsiębiorstwa.

Fan page on Facebook.com is one of the basic tools of online public relations, used by businesses. The method of managing a fan page affects opinion about the brand and allows you to establish a relationship with the client , so it is important to learn how to properly resolve communication crisis that may occur within. This paper is an example case study describing how to resolve crisis situations to benefit the company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies