Tytuł pozycji:
"Czynniki determinujące wybory konsumenckie".
Consumer satisfaction is the success of the operation of each unit and the key to long-term life of the product on the market.This paper presents the factors determining consumer choices and behavior of buyers in the cosmetics market.Work consists of four chapters, which are divided into two parts: the theoretical and research.The first chapter describes the various marketing concepts from basic functions and ending with the concepts of market segmentation.The second chapter describes the factors which determine consumer choices, and what does not, also includes models and theories of behavior.The third chapter presents the research methodology, and focuses on the structure of the questionnaire.Chapter four provides an analysis of the factors, the results and conclusions of the study.The work is to present the theory and the factors that influence the decisions and behavior of consumers.
Zadowolenie konsumentów, jest sukcesem do funkcjonowania każdej jednostki organizacyjnej oraz kluczem do wieloletniego życia produktu na rynku. Niniejsza praca prezentuje czynniki determinujące wybory konsumenckie oraz zachowania nabywców na rynku kosmetycznym.Praca złożona jest z czterech rozdziałów, które dzielą się na dwie części: część teoretyczna i badawcza. W rozdziale pierwszym opisane zostały różne pojęcia marketingu począwszy od podstawowych funkcji kończąc na koncepcjach oraz segmentacji rynku. Rozdział drugi opisuje czynniki, które decydują o wyborach konsumenckich oraz co na nie wpływa, zawiera także modele i teorie zachowań.W rozdziale trzecim przedstawiona została metodyka badań, oraz skupiono się na strukturze ankiety.Rozdział czwarty zawiera analizę czynników, wyniki oraz wnioski wynikające z przeprowadzonych badań. Praca ma na celu przedstawienie teorii wraz z czynnikami, które wpływają na decyzje oraz zachowania konsumentów.