Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Impact of promotion on labor relations in the public organization

Tytuł:
Impact of promotion on labor relations in the public organization
Wpływ awansów na relacje pracownicze w organizacji publicznej na przykładzie Komendy Powiatowej Policji w Mielcu.
Autorzy:
Leksander, Marta
Słowa kluczowe:
RELACJE MIĘDZY PRACOWNIKAMI – KOMUNIKACJA - AWANS
RELATIONSHIP BETWEEN EMPLOYEES – COMMUNICATION – PROMOTION
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The theme of the thesis is the impact of promotion on the relationship between employees and the communication in public organization as an example the District Police Headquarters in Mielec. The first chapter provides the theoretical aspects of the relationship associates, the process of communication and promotion in public organization. The second chapter deals with the analysis of the impact of promotion on labor relations in the organization. It presents the organization, communication between the employees and the relation between promotions and employee relations. The third chapter presents an obstacle to effective cooperation and suggestions for improvements. The study demonstrated that promotion have a negative impact on relations between employees and developed ways to improve the situation.

Tematem pracy licencjackiej jest wpływ awansów na relacje między pracownikami i komunikację w organizacji publicznej na przykładzie Komendy Powiatowej Policji w Mielcu. W pierwszym rozdziale zostały przedstawione teoretyczne aspekty relacji współpracowników, procesu komunikacji oraz awansów w organizacji publicznej. Drugi rozdział dotyczy analizy wpływu awansów na relacje pracownicze w KPP w Mielcu. Przedstawiono w nim badaną organizację, przebieg komunikacji między pracownikami oraz zależności między awansami a relacjami pracowników. Trzeci rozdział przedstawia przeszkody w efektywnej współpracy oraz propozycje zmian. W pracy dowiedziono, że awanse wpływają negatywnie na relacje między pracownikami oraz opracowano sposoby poprawy sytuacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies