Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nieuczciwa reklama w prawie farmaceutycznym.

Tytuł:
Nieuczciwa reklama w prawie farmaceutycznym.
Unfair advertising in pharmaceutical law
Autorzy:
Bednarz, Barbara
Słowa kluczowe:
unfair advertising, pharmaceutical Law, unfair competition
nieuczciwa reklama, prawo farmaceutyczne, nieuczciwa konkurencja,
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The theme of the work is dishonest advertising in pharmaceutical law, there is main purpose is to discussion of infringement of regulation and influences on competition on market of medicinal products. Chapter I it describes different definitions of advertising. Chapter II it discussion of unfair competition. Chapter III it an analysis of the specific and concrete legal regulations of relying on examples.

Tematem pracy jest nieuczciwa reklama w prawie farmaceutycznym, ma ona na celu omówienie naruszeń przepisów i ich wpływu na konkurencję na rynku produktów leczniczych. Rozdział I porusza tematykę definicji reklamy. Rozdział II to omówienie nieuczciwej konkurencji. Rozdział III to analiza konkretnych regulacji z powoływaniem się na przykłady.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies